Aftersales: Werkplaats en magazijn performance coaching

Optimaliseren van atelier- en magazijnwerkzaamheden in uw herstelnetwerk

De dealer coachen met behulp van de digitale coachingoplossing NICE (New Intelligence Coaching Experience).

Constructeurs, automotive organisaties en dealergroepen, willen ervoor zorgen dat hun netwerk winstgevend is. In het magazijn is de beschikbaarheid van onderdelen cruciaal om de aan de klant opgegeven deadline te halen en de efficiëntie, de productiviteit en het gebruik te optimaliseren.

In het atelier zijn de organisatie van de medewerkers en de competenties essentieel om de correcte levering van het voertuig aan de klant te garanderen en klantentevredenheid en productiviteit te bereiken.~

In het atelier zijn de organisatie van de medewerkers en de competenties essentieel om de correcte levering van het voertuig aan de klant te garanderen en klanttevredenheid en productiviteit te bereiken.

Customer Benefits:

  • De efficiëntie van het atelier en magazijn verbeteren
  • De organisatie van het atelier en magazijn verbeteren
  • Verhogen van capaciteit en klantentevredenheid

Onze diensten omvatten:

  • Analyse van het atelier en magazijn: kwalitatief (proces) en kwantitatief (KPI's)
  • Een actieplan opstellen om de kwaliteitsindicator te verbeteren
  • Het KPI-doel definiëren
  • De medewerkers coachen voor het actieplan
  • Opvolging van de KPI's
  • Een eindverslag voorleggen met de bereikte doelstellingen

DEKRA zal:

  • ISO 17024-gecertificeerde coaches ter beschikking stellen
  • De uitrol van het programma organiseren
  • 360° analyse maken en op een objectieve manier verbeteringsdomeinen identificeren

Contacteer ons

DEKRA Belgium NV - Afd. Automotive Solutions - Audit & Consulting

Leuvensesteenweg 510/30

1930 Zaventem

+32.2.512.54.65
separator