Personeelsassessments & mystery shopping

Verbeter de klantentevredenheid door in te zetten op de juiste werkwijze en attitude van de medewerkers in uw verkoopnetwerk

Personeelsassessments & Mystery Shopping

Constructeurs, automotive organisaties en dealergroepen, vertrouwen op hun verkoopnetwerk om hun merkimago te promoten en de klantentevredenheid te verzekeren. Via mystery shopping of assessments van verkoop- en service adviseurs, meten wij het merkambassadeurschap van de netwerkactoren. Wij doen dit door te onderzoeken of:

  • De normen door de netwerkactoren worden nageleefd
  • Het personeel de merknormen kent en naleeft
  • Er verbeteringspunten zijn voor wat betreft kennis en competentie op dealerniveau

Wij bieden concrete oplossingen om de efficiëntie van de dealers en de klantentevredenheid te verhogen. Dit via assessments (rollenspellen, open vragen,…) of direct bij de dealer in de vorm van mystery shopping.

Onze diensten omvatten:

  • Uitrol en organisatie van mystery shopping campagnes of personeelsassessments
  • Ontwerp van de checklists en oefeningen
  • Opleiding van de assessor
  • Analyse van de resultaten
  • Voorstellen van een actieplan
  • Rapportering van de resultaten aan de netwerkactor en aan de constructeur

DEKRA biedt:

  • Een volledige procesuitrol, van concept tot rapportering
  • Een gedegen expertise van onze assessoren inzake methodologie en aanbevelingen
  • Een optreden als neutrale derde partij voor de constructeur

Contacteer ons

DEKRA Belgium NV - Afd. Automotive Solutions - Audit & Consulting

Leuvensesteenweg 510/30

1930 Zaventem

+32.2.512.54.65
separator